آی پزشک مجله سلامتی و تندرستی

جدیدترین اخبار پزشکی، رواشناسی و موفقیت در آی پزشک

آی پزشک مجله سلامتی و تندرستی

جدیدترین اخبار پزشکی، رواشناسی و موفقیت در آی پزشک

دوشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۸، ۰۲:۱۵ ب.ظ

همه چیز درباره لیفت صورت

آیا شما در خصوص هزینه لیفت صورت و روش های لیفت صورت آگاهی دارید؟ در این مقاله آی پزشک شما را با نحوه عمل لیفت صورت و مراقبت های بعد از این عمل آشنا می کند.لیفت صورت تاثیر به سزایی در زیباتر شدن صورت و جوان ماندن پوست دارد و به همین دلیل بیشتر زنان در عصر کنونی علاقه به عمل لیفت صورت دارند.

آشنایی با انوع روش های لیفت صورت :

عمل جراحی لیفت صورت شامل بلند کردن و تغییر حالت بافت های نرم صورت است. جراح شما این کار را ابتدا با زدن یک برش در هر دو طرف صورت و در مقابل گوش  ها انجام خواهد داد. سپس پوست و چربی اضافی را خارج می کند و سپس ماهیچه  ها و بافت  های نرم را سفت می کند. در نهایت، قبل از بستن برش، پوست را بلند کرده و عقب خواهد کشید.

جراح شما، لیفت صورت را با استفاده از یکی از چندین روش انجام می دهد. متداول ترین روش های لیفت صورت عبارتند از:

 

لیفت صورت SMAS

در این روش جراح یک برش عمیق ایجاد می کند که این برش به زیر لایه بافتی موسوم به سیستم اعصاب سطحی (sma ) می رسد. جراح با ایجاد یک برش عمیق می تواند افتادگی شدید صورت و مشکل آن ناحیه را بهبود بخشد که منجر به بروز نتایج طولانی  مدتی می شود.

 

لیفت صورت MACS

در این روش، جراح برش های کوچک  تری را ایجاد می کند که به اندازه لیفت صورت SMAS عمیق نیست. اگر دارای مشکل خفیفی در صورت خود هستید،  این روش ممکن است برای شما بهتر باشد چون جای زخم  ها، کوچک تر است و دوره بهبودی نیز کوتاه تر خواهد بود.

 

چرا جراحی لیفت صورت مناسب است :

پیری یک فرآیند طبیعی است و با گذشت سن پوست انسان پیر و دارای چین و چروک می شود. برای حفظ زیبایی پوست و همچنین کاهش چین و چروک صورت به خصوص در خانم ها که علاقه زیادی به زیبایی دارند لیفت صورت گزینه بسیار مناسبی می باشد.

 

روش انجام عمل جراحی لیفت صورت :

چندین تکنیک مختلف وجود دارد که جراح می تواند از آنها برای عمل جراحی لیفت صورت استفاده کند. شما قبل از جراحی با جراح ملاقات خواهید داشت تا گزینه  های مختلف و اینکه چه روشی برای شما مناسب خواهد بود تا به اهداف خود برسید را مورد بررسی قرار دهید. جراحی لیفت صورت می تواند بین ۲ تا ۵ ساعت طول بکشد که بستگی به این دارد که آیا شما از روش  های اضافی مانند لیفت گردن که همزمان با لیفت صورت انجام می شود، می خواهید استفاده کنید یا خیر. در زیر مرور کلی داریم بر آنچه که در روز عمل لیفت صورت روی خواهد داد.

 

نتایج عمل لیفت صورت :

جراحی لیفت صورت (ریتیدکتومی) می تواند ظاهری جوان تر و شاداب تر به شما بدهد. با افزایش سن، پوست ما به تدریج خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و ماهیچه های صورت ما شل می شوند. این باعث ایجاد چین و چروک و افتادگی پوست، بویژه بر روی صورت می شود. سبک زندگی مانند قرار گرفتن در معرض نور آفتاب و استرس نیز در بروز این تغییرات می توانند نقش داشته باشند و اعتماد به نفس شما را تحت تاثیر قرار دهند و باعث شوند حس کنید که از آنچه که هستید، پیرتر به نظر می رسید. بنابراین، لیفت صورت به منظور بازگرداندن نشاط و شادابی در ظاهر شما انجام می شود.

لیفت و به عقب کشیدن پوست و بافت های نرم صورت، می تواند باعث:

    صاف شدن پوست صورت شود.
    کاهش خطوط ریز و چین و چروک پوست شود.
    کاهش نرمی و افتادگی پوست اطراف صورت شود.
    بازیابی طرح کلی یا ظاهر صورت شود.
    جوان تر شدن ظاهر شما شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی