آی پزشک مجله سلامتی و تندرستی

جدیدترین اخبار پزشکی، رواشناسی و موفقیت در آی پزشک

آی پزشک مجله سلامتی و تندرستی

جدیدترین اخبار پزشکی، رواشناسی و موفقیت در آی پزشک

۶ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

پنجشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۸، ۰۶:۲۸ ب.ظ

دلیل خشکی لب و روش درمان آن

خشکی لب یکی از بیماری ها و مسائل آزاردهنده ای است که هر فردی حداقل یک بار آن را تجربه کرده است. این عارضه در برخی از افراد به صورت مکرر ایجاد می شود و دلایلی دارد که در ادامه به صورت مفصل به آن ها اشاره خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آذر ۹۸ ، ۱۸:۲۸
ipezeshk
چهارشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۵۴ ب.ظ

بهترین رژیم لاغری ویژه دختران نوجوان

نوجوانی مرحله ای حیاتی از زندگی ما است. در این سن، تغییرات هورمونی متعددی در بدن اتفاق می افتد. این همان مرحله رشد است و برای دختران نوجوان تنها با یک رژیم لاغری دخترانه ساده امکان پذیر است. متأسفانه، فقدان فعالیت بدنی و مصرف مواد غذایی ناسالم، نوجوانان را به گرداب چاقی کشانده است. اضافه وزن، بر اعتماد به نفس نوجوانان تأثیر می گذارد و اغلب برای رسیدن به اندام متناسب، به رژیم های سخت روی می آورند، تا وزن مطلوب خود را بدست آورند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آذر ۹۸ ، ۲۲:۵۴
ipezeshk
شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۸، ۰۸:۵۸ ب.ظ

از اختلال شخصیت مرزی (BPD) چه می دانید ؟

یکی از بیماری های روانی بسیار خطرناک اختلال شخصیت مرزی ( Borderline personality disorder ) می باشد که باعث می شود عملکرد مغز تحت تاثیر قرار بگیرد. این بیماری باعث ترس شدید فرد مبتلا می شود و احساس طرد شدن و پوچی به بیمار دست می دهد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آذر ۹۸ ، ۲۰:۵۸
ipezeshk

چای نعناع یک چای دلپذیر و با طراوت برای سلامت روح و بدن شما محسوب می‌شود. چای نعناع می تواند به کاهش درد قاعدگی ، تقویت سیستم ایمنی بدن، بهبود هضم و کاهش دردهای بدن کمک کند. چای نعناع و روغن های ضروری بومی قاره اروپا، به راحتی در دسترس عموم هستند. طعم دهنده تقویتی «منتول» باعث می شود که این چای یکی از محبوب ترین چای ها باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آذر ۹۸ ، ۲۰:۵۰
ipezeshk

امسال زودتر از سال های گذشته بیماری آنفولانزا شیوع پیدا کرده و تاکنون افراد زیادی در اثر ابتلا به این بیماری در کشور جان خود را از دست داده اند! در این مقاله آی پزشک در خصوص علائم آنفولانزا و روش درمان آنفولانزا بیشتر آشنا می کند. برخی از نشانه های بروز این بیماری بسیار شبیه سرماخوردگی می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آذر ۹۸ ، ۲۲:۳۶
ipezeshk
دوشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۸، ۰۹:۲۱ ب.ظ

همه چیز درباره پریودنتیت و عفونت لثه

پریودنتیت همان التهاب شدید لیثه می باشد که موجب جدا شدن لثه از دندان و کاهش استحکام اتسخوان های حمایت کننده فک می شود. در صورت عدم درمان پریودنتیت دندان ها لق و ممکن است تحریک و در نتیجه دچار ریزش شوند. در این مقاله آی پزشک شما را با روش درمان پریودنتیت و بیماری های ناشی از عفونت لثه بیشتر آشنا می کند.

عفونت لثه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آذر ۹۸ ، ۲۱:۲۱
ipezeshk